Často kladené dotazy

1.: ZPŮSOB PLATBY

Dobírka — v případě platby při dobírce přiváží balík na uvedenou doručovací adresu doručovatel kurýrní služby, kterému se musí výrobek při převzetí v hotovosti zaplatit.

 

2.: DOPRAVA

Způsoby dopravy:

 Kurýrní služba — v případě doručení domů vám přiveze výrobek kurýr. Pokud na doručovací adrese nikoho nenajde, vyhledá telefonicky zákazníka a ještě nanejvýš dvakrát se pokusí o doručení.

V každém případě je dodací lhůta objednávky jeden pracovní den.

 

3.: KLUBOVÁ KARTA

Jak se můžete stát členem klubu? Musíte si pouze zakoupit klubovou kartu a posléze můžete u nás nakupovat za zlevněnou cenu. Kartu lze koupit online v naší webové prodejně:

 

Klubová karta není přenosná, další informace se nacházejí na výše uvedeném odkaze. Když se při nákupu klubové karty na uvedené adrese registrujete a přihlásíte, automaticky můžete nakupovat za klubovou cenu. Pokud se neregistrujete, můžete při objednávce uvést v poznámce číslo klubové karty a čárkový kód, v tom případě vám zpětně odečteme slevu.

 

4.: VÝMĚNA, ODSTOUPENÍ OD NÁKUPU

Pokud má zákazník jakýkoliv problém s výrobkem, který nesouvisí s jakostí, (např. problém s velikostí), může do 14 dnů odstoupit od nákupu nebo žádat výměnu.  V tomto případě můžete výrobek poslat i poštou s přiloženou fakturou a popisem problému. Přijmeme výrobek zpět jen v originálním stavu – to se vztahuje na balení i na samotný výrobek.

 

5.: PROBLÉMY S KVALITOU, VADNÉ VÝROBKY

Pokud máte problém s kvalitou do 6 měsíců, napište na e-mailovou adresu webshop@footballfactor.cz., zašlete výrobek zpět do naší prodejny a odešleme jej na oficiální nezávislé otestování. V tomto případě každopádně zašlete fakturu obdrženou při nákupu a krátký popis vady. Pokud bude při otestování zjištěna vada výrobku, bezplatně jej vyměníme a doručíme vám nový výrobek. V opačném případě musí cenu dopravy uhradit zákazník.

O výsledku testování okamžitě informujeme zákazníka na uvedených kontaktech.