Často kladené dotazy
1.: ZPŮSOB PLATBY
Dobírka — v
případě platby při dobírce přiváží balík na uvedenou doručovací adresu
doručovatel kurýrní služby, kterému se musí výrobek při převzetí v hotovosti
zaplatit.
2.: DOPRAVA
Způsoby dopravy:
Kurýrní služba — v
případě doručení domů vám přiveze výrobek kurýr. Pokud na doručovací adrese
nikoho nenajde, vyhledá telefonicky zákazníka a ještě nanejvýš dvakrát se
pokusí o doručení.
V každém případě je dodací lhůta objednávky jeden
pracovní den.
3.: KLUBOVÁ KARTA
Jak se můžete stát členem klubu? Musíte si pouze
zakoupit klubovou kartu a posléze můžete u nás nakupovat za zlevněnou cenu.
Kartu lze koupit online v naší webové prodejně:
Klubová karta není přenosná, další informace se
nacházejí na výše uvedeném odkaze. Když se při nákupu klubové karty na uvedené
adrese registrujete a přihlásíte, automaticky můžete nakupovat za klubovou
cenu. Pokud se neregistrujete, můžete při objednávce uvést v poznámce číslo
klubové karty a čárkový kód, v tom případě vám zpětně odečteme slevu.
4.: VÝMĚNA, ODSTOUPENÍ OD
NÁKUPU
Pokud má zákazník jakýkoliv problém s výrobkem,
který nesouvisí s jakostí, (např. problém s velikostí), může do 14 dnů
odstoupit od nákupu nebo žádat výměnu. V
tomto případě můžete výrobek poslat i poštou s přiloženou fakturou a popisem
problému. Přijmeme výrobek zpět jen v originálním stavu – to se vztahuje na
balení i na samotný výrobek.
5.: PROBLÉMY S KVALITOU,
VADNÉ VÝROBKY
Pokud máte
problém s kvalitou do 6 měsíců, napište na e-mailovou adresu webshop@footballfactor.cz., zašlete
výrobek zpět do naší prodejny a odešleme jej na oficiální nezávislé otestování.
V tomto případě každopádně zašlete fakturu obdrženou při nákupu a krátký popis
vady. Pokud bude při otestování zjištěna vada výrobku, bezplatně jej vyměníme a
doručíme vám nový výrobek. V opačném případě musí cenu dopravy uhradit
zákazník.
O výsledku testování okamžitě informujeme zákazníka
na uvedených kontaktech.